-
7-częściowy zestaw lok. elek. E52 SOUND ROCO 61492
























2600.00
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
|
Zamówienie telefoniczne: 508341138
Zostaw telefon |

7-częściowy zestaw lokomotywa
elektryczna E52 Sound
H0 ROCO 61492


skala:H0 (1:87)
- producent: Roco
- numer katalogowy: 61492
- skala: H0 (1:87)
- epoka: II
- zarząd: Deutsche Reichsbahn-Gesellsch
- długość: 835 mm
- zasilanie: prąd stały
- dekoder cyfrowy: w standardzie DCC
- Dekoder cyfrowy: PluX2
- wbudowany układ dźwiękowy: tak
- Oświetlenie wewnętrzne: Oświetlenie kabiny kierowcy
- kinematyka krótkiego sprzęgu: tak
- silnik: pięciopolowy
- dodatkowe informacje:
- Artykuł modelarski przeznaczony dla osób powyżej 8 roku życia.
- Model gotowy, nie wymaga sklejania ani malowania.

Zestaw pociągowy z lokomotywą elektryczną E 52 22 i pociągiem towarowym Niemieckich Kolei Państwowych (DRG).
W skład składu pociągu wchodzą: lokomotywa elektryczna E 52 22, wagon towarowy kryty typu Gr, wagon towarowy otwarty załadowany bagażnikami typu O, wagon uchylny typu K, wagon kłonicowy załadowany darnią typu Rs, wagon cysterna oraz kambuz.
■ Klasyczny pociąg towarowy z epoki II
■ Metalowe koła z cienkimi szprychami
■ Funkcjonalna replika wału podnośnikowego
■ Najlepsze metalowe koła szprychowe
■ Przełączane oświetlenie kabiny maszynisty
■ W zestawie złącze wtykowe FLEISCHMANN PROFI do wymiany
■ Dźwięk we współpracy z Leosoundlab

W pierwszym planie zakupu nowych pojazdów niemieckiej Reichsbahn, pododdział Bawaria, znalazła się również lokomotywa elektryczna dla wymienionego ciężkiego ruchu pasażerskiego, która miała być eksploatowana na zelektryfikowanych liniach w Bawarii. Rozważano wiele projektów i wybrano lokomotywę 2'BB2'. Silnik został umieszczony w dwóch sekcjach na ciągłej ramie. Każda sekcja zawierała dwa silniki, które razem napędzały wał napędowy osi z przekładniami. To znowu napędza wał korbowy z kątowymi wałami korbowymi, który jest sprzężony prętami sprzęgającymi z dwoma wałami napędowymi. Aby nie przekroczyć maksymalnego dopuszczalnego nacisku na oś, każda z maszyn była wyposażona w dwuosiowy wózek skrętny do przodu lub skrętny wózek bocznikowy. Podwozie lokomotywy zbudowano na ramie z dwiema kabinami maszynisty na końcu.





